Meditatia zilei

Cel mai epuizant lucru în viaţă este să fii nesincer. – Anne Morrow Lindberg

O femeie tânără care a mâncat compulsiv şi a vomitat timp de treisprezece ani înainte să găsească OA-ul, se considera bine-calificată pentru a vorbi despre făcutul pe plac al oamenilor. Ea a spus grupului următoarele: „Aveam tendinţa să cred că trebuie să trec prin viaţă cu zâmbetul lipit pe buze. Eram drăguţă, adaptabilă şi politicoasă. O fată de treabă. Desigur, nimic din toate astea nu era sincer. Cum putea fi, când în interior eram mânioasă, plină de resentimente şi temătoare? Expresia mea falsă era atât de epuizantă, încât trebuia să „mă revanşez“ cumva faţă de mine însami, iar modul cel mai sigur era să mănânc.
„Astăzi mă copleşeşte aceeași epuizare, ori de câte ori încerc atât de mult să fac o impresie bună, încât nu mai sunt eu însămi. Dar, e-n regulă să fac greşeli. Nu sunt perfectă. Fac progrese şi sunt foarte recunoscătoare pentru şansa de a le putea face.“

Pentru Astăzi: 
A face sau a spune ceva ce nu cred, mă costă mai mult pe termen lung decât sunt dispusă să plătesc. Sunt onestă atât cât pot, fără să fiu nici nepoliticoasă, nici linguşitoare cu nimeni.